درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 138
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 17063
تعداد مطالب : 170
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

JAVASCRIPT:

دانلود کده ی عمومی




يكي از امكانات ويندوز 7، پشتيباني از قابليت سنجاق كردن پوشه‌ها و برنامه‌ها به نواروظيفه ويندوز (Taskbar) است. همان‌طور كه مي‌دانيد، به‌طور پيشفرض با سنجاق كردن يك پوشه به اين بخش، پوشه مورد نظر به‌طور مستقل به نوار وظيفه ويندوز سنجاق نخواهد شد و در فهرست دسترسي سريع اكسپلورر قرار مي‌گيرد. در چنين حالتي براي دسترسي به محتواي پوشه ‌بايد حتما به فهرست دسترسي سريع اكسپلورر مراجعه كنيد! اگر دوست داريد برخلاف اين حالت كه به‌طور پيشفرض در ويندوز طراحي شده است، پوشه‌هاي خود را به‌صورت مستقيم به نواروظيفه ويندوز سنجاق كنيد، در ادامه ترفند با ما همراه باشید. این ترفند بسیار جالب و کاربردی و است و به کلیه کاربران بهترین های ترفند که از ویندوز 7 استفاده می کنند پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهند!



:: موضوعات مرتبط: ترفند ويندوز 7 
:: برچسب‌ها: ترفند, ترفند ویندوز, ترفند ویندوز 7, ویندوز 7, اتصال پوشه ها به طور مستقیم و مستقل به نوار وظیفه
ن : tahoo220
 
ت : چهارشنبه دهم اسفند 1390
 

همان طور که می دانید نصب زبان فارسی در ویندوزهای مایکروسافت، یکی از ملزومات ما فارسی زبانان است و احتمالا مهمترین کار همه ما پس از نصب ویندوز نصب زبان فارسی است. البته این کار در عین سادگی دارای نکات خاصی است که اگر آنها را رعایت نکنیم زبان فارسی به درستی بروی ویندوز نصب نمی شود. اما در این ترفند از ترفند ۲۲۰ به معرفی نحوه نصب صحیح زبان فارسی در ویندوزهای Xp، ویستا و 7 می پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: ترفند ويندوز 7
ن : tahoo220
 
ت : سه شنبه ششم مهر 1389
 

همان طور که می دانید پس از نصب ویندوز، تعدادی نرم افزار همانند Windows Media Player یا Internet Explorer به صورت خودکار روی ویندوز نصب هستند. اما چون بيشتر برنامه‌ها براي ارتباط با هسته اصلي سيستم‌عامل يا ارتباط با همديگر از COM استفاده مي‌کنند، به مرور پس از نصب برنامه‌هاي متفاوت روي وبندوز و تعدد DLLهاي ثبت شده در ويندوز، ممکن است این برنامه‌ها آن‌طور که بايد درست عمل نکنند و نياز به نصب مجدد داشته باشند. اما حتما می دانید که نرم افزارهای ویندوزی مثل Windows Media Player قابلیت حذف به صورت معمول را ندارند چون در لیست نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز نیستند! پس باید چه کار کرد؟ آیا نصب مجدد ویندوز برای رفع این مشکل بهترین راه است؟ همچنین اگر بخواهید برخی نرم افزارهای ویندوزی را که اصلا استفاده نمی کنید برای افزایش فضا یا سرعت ویندوز حذف نمایید چه می کنید؟ همچنین بازی های ویندوز؟ ما در این ترفند از ترفند ۲۲۰ به نحوه حذف و نصب مجدد کلیه نرم افزارها و بازی های ویندوزی می پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: ترفند ويندوز 7
ن : tahoo220
 
ت : شنبه سیزدهم شهریور 1389
 

تاکنون شده است که بخواهید جهت اطلاع خودتان یا در اختیار قرار دادن دیگران، لیستی از نرم‏افزارهایی که بر روی ویندوزتان نصب است را تهیه کنید تا مطلع شوید دقیقاً چه برنامه‏هایی بر روی ویندوزتان نصب است؟ برای این کار چه می‏کنید؟ از منوی Start به All Programs می‏روید یا در نهایت به صفحه Add/Remove Programs در Control Panel مراجعه می‏کنید؟ حال اگر بخواهید نام این برنامه‏ها را در اختیار دیگران قرار دهید چه می‏کنید؟ از صفحه عکس می‏گیرید یا شروع به تایپ نام برنامه‏ها می‏کنید؟ باید بدانید که همه این راه‏هایی که مطرح شد غیراصولی هستند. در این ترفند قصد داریم نحوه مشاهده و تهیه لیست کامل کلیه نرم‏افزارهای نصب شده بر روی ویندوز به همراه نسخه دقیق هر یک را برای شما بازگو کنیم. آن هم بدون استفاده از هر گونه برنامه جانبی و تنها از طریق خود ویندوز. این ترفند بر روی کلیه نسخه‏های ویندوز قابل اجراست.



:: موضوعات مرتبط: ترفند ويندوز 2000، ترفند ويندوز Vista، ترفند ويندوز 7
ن : tahoo220
 
ت : یکشنبه هفتم شهریور 1389
 
در صورتی که از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید، حتماً می‏دانید که در صورت کلیک بر روی منوی Start، بر خلاف ویندوز XP اثری از Run نمی‏بنید. Run ابزاری است که در ویندوز XP امکان تایپ دستورات خاصی را برای دسترسی به قسمت‏های مختلف ویندوز برای ما مهیا می‏کند. در ویندوز ویستا و 7 نیز Run وجود دارد، تنها به طور پیش‏فرض در منوی Start وجود ندارد. با استفاده از این ترفند می‏توانید Run را در منوی Start ویندوز ویستا و 7 بازیابی کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: ترفند ويندوز Vista، ترفند ويندوز 7
ن : tahoo220
 
ت : شنبه بیست و سوم مرداد 1389
 

محیط Command Prompt یا مفسر دستورات یکی از کلیدی‏ترین بخش‏های ویندوز است که کاربران حرفه‏ای زیاد با آن سر و کار دارند. از این رو دسترسی آسان و سریع به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور طبیعی بایستی در Run عبارت CMD را وارد کرد تا پنجره Command Prompt باز شود و سپس مسیری که مد نظر است را تایپ نمود. این موضوع می‏تواند بسیار وقت‏گیر باشد. در این ترفند قصد داریم نحوه افزودن گزینه Open With Command Prompt به منوی راست کلیک فولدرها را برای شما بازگو کنیم. با این کار و کلیک بر روی این گزینه، بلافاصله Command Prompt با دسترسی مستقیم به آن پوشه باز می‏گردد. از مزیت های این روش این است که از طریق رجیستری ویندوز انجام می‏گیرد و بر روی کلیه نسخه‏های ویندوز نیز عمل می‏کند.



:: موضوعات مرتبط: ترفند ويندوز 7
ن : tahoo220
 
ت : شنبه دوم مرداد 1389
 

ترفند۲۲۰خواندن این ترفند را به همه کاربران توصیه میکند    

حتما در ويندوز7 با نشان جديدي که به‌صورت يک قفل کنار برخي از فولدرها ظاهر مي‌شود، مواجه شده‌ايد. اين نشان به‌ويژه هنگامي نمايان مي‌شود که با بخش تنظيمات به ‌اشتراک‌گذاري کمي کار کنيد و فولدر را به اشتراک بگذاريد. در برخی موارد، شما نیاز به دسترسی به اطلاعات درون فولدرهایی دارید که قفل هستند و ویندوز اجازه دسترسی به شما را نمی دهد و در این مواقع این ترفند بسیار کاربردی است. براي حذف اين نشان بايد به کاربر اجازه بدهيم به آن فولدر دسترسي خواندن داشته باشد که در ادامه ترفند به نحوه انجام این کار می پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: ترفند ويندوز 7
ن : tahoo220
 
ت : چهارشنبه پنجم خرداد 1389
 

اگر از کاربران معمولی ویندوز هستید مطمینا با صفحه فرمان ویندوز آشنایید و از آن استفاده کرده‌اید. اما اگر کاربران حرفه‌ای ویندوز هستید مطمینا از این صفحه بسیار استفاده می‌کنید و طبیعتا به مرور زمان این صفحه با پس‌زمينه سياه و نوشته‌هاي سفيد و به دلیل محیط شبیه Dos، خسته کننده و آزارهنده می‌شود. به طوری که پس از کار کردن با آن احساس خستگی خواهیدکرد. اما چطور مي‌توان از اين کسالت خلاص شد؟ راه‌حل ساده است. مي‌توان براي خلاصي از اين موضوع، از ترفندی ساده استفاده کرد تا به راحتی بتوان رنگ پس زمینه و نوشته‌های صفحه فرمان را به صورت دلخواه تغییر داد و روحی تازه به این صفحه خشک داد. براي اين کار، در ادامه ترفند ازترفند۲۲۰ با ما همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: ترفند ويندوز Vista، ترفند ويندوز 7
ن : tahoo220
 
ت : شنبه یکم خرداد 1389
 
نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 1:38 ::  نويسنده : رضاگرگی